Kızlar bebeğim 4 ay 27 günlük. 1 haftadır annemleyiz, evleri soğuk. Bebeğim ishal oldu, 4-5 gündür bir iki kez normal kaka yaptı ama genelde sulu kaka yapıyor. Symbiosys bifidrop kullanıyoruz ama geçmedi. Ateş, kusma ve huzursuzluk yok. Dün buradaki sağlık ocağında tarttırdım geçen haftadan beri hiç kilo almamış. Doktora yazdım normal dedi. Ama ben endişeleniyorum. Sizce ne yapmalıyım, nasıl geçer, burada bir doktora götürmeli miyim?