sezkrkmz Kızlar 13 aylık kızım özellikle 3-4 gündür sürekli mıızmızzz hırçın sinirli ağlamaklı halde her şeyi ağlayarak sinirlenerek istiyor yaptırıyor bu durumu yaşaayan var mıııı ? Çocuğumu böyle görmek beni çok üzüyor gerçekten geçer dimi bu durum
sezkrkmz momas yani böyle evladımı tanıyamıyorum bir dakika sakin kalamıyorum yerden yere atıyor kendini yumruk yapıyor ellerini sinirlenme hareketleri yapıyor
sezkrkmz Atlasinannesi_ umarım öyledir çünkü bu sinirli mızmız öfkeli hallerini gördükçe kızımı tanıyamıyorum ve bunu huy etmesinden korkuyorum
MutluPrensesAnnesi Benim kızımda aynı yaaa 3 dişi birden patladı 3_4 gün önce ondan mı bilmiyorum da herşeye ağlıyor mızmızlanıyor 15 aylık olacak 8 inde
meltemuysal sezkrkmz 14 aylık oğlum 1 aydır dediğiniz gibi maalesef bende tanıyamıyorum kendi kendine oyun oynayan asla ağlamayan bir çocuktu herkes şaşırırdı hiç ağlamıyor diye şuan hiç susmuyor desem yeri anlayamayınca kalorifere kafa atıyo canını bilerek yakıp ağlıyor