Kızlar bebeğim uyandığında hep emziriyorum ama süt yetmediği için mamada başladık bebeğim 20 günlük. Emzirmeye başlayınca ilk 10 çekişinde yutkunma sesi var süt var ama sonrasında bebeğimden yutkunma sesi gelmiyor ve huysuzlaniyor. Süt yok demek mi oluyor bu ? Sağıncada iki göğsümden bir şırınga süt çıkıyor başkada yok ne yapabilirim her şeyi içiyorum artsın diye (anne çayı, hipp stil tea, hoşaf, bol su, bestlak damla, helva) var mı başka öneriniz ?