4 ay 10günlük bebeğim var. Reglim 6gün gecikti, kasıklarım çok ağrıyor akıntım çok. Korunmasız hiç ilişki yaşamadık ama prezervatifin delik vs olma durumu olur mu? Dün gece içim rahat etmedi test yaptım negatif ama içimde bi korku var Allah korusun gebelik falan olur mu? Mümkün mü böyle bir şey 😩😩