Bebeğim iki buçuk aylık. Prematüre doğduğu için iki hafta yoğun bakımda kaldı o süreçte sürekli sağım yapmaktan hiperlaktasyon oldum ve iki buçuk ayda 5 kere mastit oldum üç kere antibiyotik tedavisi görmek zorunda kaldım. Bebeğim memeyi boşaltsa bile çok çabuk doluyor ve hemen sızmaya başlıyor göğüs pedi göğüs kalkanı falan asla işe yaramıyor. Bi ara düzelmiş gibiydi sadece emzirirken diğer taraftan sızıyordu ama bi haftadır yine sürekli sızıyor. Özellikle geceleri artıyor. Her sabah nevresim değiştiriyorum gece iki üç kere kıyafet değiştiriyorum. Bi de kızım hep kucağımızda uyuyor bazen bende uyurken sızdığını geç fark edersem onunda üstü hep ıslanıyor hasta olacak diye korkuyorum. Sağdıkça daha çok arttığı için ebeler hemşireler sağma kesinlikle diyor ki zaten kızımda sağılmış sütü içmiyor hiç sevmiyo. Buzluğum süt dolu ama asla istemiyor onları. Ne yapacağımı şaşırdım artık çok şükür sütüm var sadece anne sütüyle besleniyor ama bu durum da beni iyice yormaya başladı. Evden markete bile çıkmak istemiyorum artık evde de sürekli kıyafet değiştiriyorum. Yatağım koltuklarım falan hep süt lekesi zaten 🤦♀️