Bu aralar bebeğim 2. uykusundan sonra çok huysuz oluyor. Ve bu aralar uykuya dalma süresi çok uzadı, çok uzun süre uğraşıyorum dalsın diye. Ve gece çok sık uyanıyor.
Sizce ne yapmalıyım, tek uykuya mı geçmeliyim ?
Bazıları daha erken diyor
(1 yaş 12 günlük)