Selam anneler, kızım bugün tam 6 aylık, bir aydır ememiyor, öncesinde de pompayla sağıyordum çoğunlukla. Sorum şu ki 2 haftadır sol göğsüm ağrıyor, eğilirken, kızımı taşırken, hatta nefes alırken. Bu akşam acile gittim tahlil, röntgen bişey çıkmadı, kas ağrısıdır deyip gönderdiler. Binamızda ki teyzeler süt kalmıştır diyor ama benim zaten öyle bol sütüm olmadı. Emzirmeme ile ilgili olabilir mi, bir fikri olan??