Çaresizim çaresiz. 4 aylık bebeğim var . 4 yaşında da kızım. Kızım son aylarda o kadar zivanadan çıktı ki oysa yanında kardeşini asla sevmiyoruz özel ilgi hicbisey göstermiyoruz. Babası hep oyun oynar tatile geldik her gün denize götürdü lunapark vs. Yani hersey yapmaya çalışıyoruz küçük bebeği de ayak uydursun bize diye yanımızda gezdiriyoruz sırf kızımla vakit geçirmek için eğlensin diye eğlenelim diye her neyse. Her gün yapma dedigimiz halde dedikçe yapıyor bebeği sıkıştıriyor sıkıştırarak öpüyor kafasını boynunu yukarı doğru asılıyor seveceğim diye bastırıyor. Artık günlerdir her gün her gün her saat başı aynı şey olunca insanda sabır kalmıyor yapma ne demek diye bağırıyorum en sonunda yeter artık bidaha yaparsan aynı şeyi sana yapacağım diyorum. Yine de yok sonra küsüp gidiyor. Dilimizde tüy bitti guzellikle de anlatsak olmuyor kötü de olsak olmuyor ne yapacagiz