aslhnkrts Smrhls ben Profilo ve siemens arasında kaldım seçemedim o yüzden çevremde bu markaları kullananlar çok memnun
KendiEvimdeDeplasmandayim Smrhls evlendiğimden beri yani 3buçuk senedir arçelik kullanıyorum memnunum ben. Ama başka marka denemedim tabi
uuuuuuu Smrhls benim makinem Bosch seri4 çok memnunum, bütün beyaz eşyalarim Bosch ve asla şaşmam boshdan