Annecik34 5 yaşında oğlum var Ocak’ta doğum yaptım 37 ye kadar da çalıştım. Evet zor oluyor hele de son zaman ağırlaşınca yoruluyorsun ama sonraya aktarmak istiyorsan iznini çalış izin sorun değil dersen çalışma dinlen çünkü doğumdan sonra daha tempolu bir hayatın olacak. Benim oğlum da hala tek başına oynamaz ama ben karnım büyüdükçe yavaş yavaş babasıyla oynamaya alıştırdım normalde de oynarlardı zaten ama beni de yanında isterdi size olan ilgiyi yavaştan azaltabilirsiniz.