@1gebeshanim merhaba ,ben bebeğim 6.5 aylıkken işe başladım Şuan 7 ay 20 günlük.Aşırı meme bağımlısıydı.Alıştırmak için öncesinde bir sürü biberon denedim almadı eşim,annem vermeyi teklif etti onlarıda reddetti.Kaşıkla vermeyi denedik alıyordu sadece biberonu almıyordu ve işe başlayana kadar aç kalacak diye düşünmekten uyuyamadım bile hiç.İşe başladığım gün benim olmadığımı farkındaydı ve almaya mecbur kaldı.Önce oynamış dişini kaşımış ilk basta içmek istememiş ama artık acıktığı ve benim olmadığımı farkında olduğu için biberonu aldı.Bende günlük sağıyorum ertesi gün onu içiyor.Yani bebekler çok akıllı bende boşuna tereddüt etmişim annenin yanında olmadığını farkında olduğunda mecbur alışıyorlar ve eve geldiğimde aktif emziriyorum.Meme reddi yaşamadım.
Bu arada alıştırmak için bende sağıp bırakıp gittim birkaç defa onlarda kabul etmemişti eve geri gelmiştim koşarak ama işe başladığımda korktuğum olmadı