Kızım 2600 doğmuştu 1. Ay kontrolünde doktor sadece annne sütü dedi ama doymuyor uyumuyordu mama takviyesi de yaptık o şekilde . 1 ay 15 günlük az önce evde tarttım 4,5 kg geldi mamayı tamamen kesmeli miyim doktor kontrolüne 10 gün var hızlı mi kilo alıyor acaba ama emince sadece de uyumuyor mama takviye edince ancak