Anneoldumm_ Merhaba hanımlar, çocuğunda konuşma geriliği olup da doğal taş kullanan var mı Kehribar ve apatit öneriliyor siz denediniz mi
Acemimother Anneoldumm_ bence dil terapisti oyun grubu gibi yerlere götürün eğer denemediyseniz dil bağı var mı kontrol edilebilir ama çözüm taş olamaz bence
pantenkelebek Anneoldumm_ taş falan bilmiyorum ama bir dua var onu okuyorum arada bir yüzüne üflüyorum 19 aylık olmasına az kaldı ikili cümle kurmaya başladı 18 aylıktan beri tabii ilgi alaka da önemli ama ben duanın gücüne inanıyorum daha çok ya. Dua da rabbiş rahli diye başlıyor internetten bakabilirsiniz
Beyzaveduru simseklivekalpli merhaba. Merak ediyorum 4 yaşında konuştu dediğiniz yetişkin gibi konuşmak mı yani. Kızım da 2 yalında her kelimeyi söylüyor ama 2 Li cümle yeni yeni kuruyor. Sizin çocuğunuz 2 yaşında nasıldı
asilatte Beyzaveduru merhaba benim oğlum 27 aylık her kelime var yarım yamalakta olsa ama 2 li cümle bile yok çocuk gelişimciye randevu aldım ben bakalım ne diyecek bulunduğunuz ilde hangi hastanede varsa bi götürün isterseniz içiniz rahatlasın sizinde
simseklivekalpli Beyzaveduru az kelimesi vardı, olanlar da gerçeğiyle alakasizdi. Bisiklet idde mesela. Yani biz bile zor anliyorken başkaları hiç anlamiyordu. 4 yaşından sonra daha anlaşılır konuşmaya ve kelime haznesi gelişmeye başladı.