Merhaba, 3 yaşında bir kızım var. Davranış konusunda bazı zamanlar çok öfkelendiğinde hırsını alamıyor ve vurmaya başlıyor. Aslında o an sarılmak istiyor şefkat istiyor. Genelde o an duruyorum sarılalım mı deyip sakinleşmeaini sağlıyorum ve sarılıp konuşup çözüm buluyoruz. Bu şefkati isityor o da aslında o an. Ama bunu sdece bana karşı yapmıyor başkalarına da durum bu olunca işler karışıyor. Bu durum neyle alakalı olabilir sizce? Bilgisi tecrübesi olan varsa merak ediyorum. Ben bir şeyleri bastırıyorum da bu şekilde mi tepki gösteriyor olabilir?