aysmaa Bebeğim bir buçuk yaşında malesef gece gündüz kavramı yok gece yarısı uykuya daliyo ve öğlene kadar uyuyor 😔 sabah uyanıp ise gitmem gerekiyor ama bebeğime gece gündüz kavramını ogretemiyorum
aysebb aysmaa 4. aydan sonra kuruluyor genelde uyku düzeni özellikle gece gündüz kavramı vs. O zamanlar nasıldı n’aptınız ?
gmz1991 aysmaa bikac gün sabah erken uyandırmaniz gerekiyo ki öğlen de vakitli uyusun. Akşam daha erken uyur o şekilde alışır ancak
aysmaa aysebb aynıydı aslında o arada bakıcı ile devam ettim ve malesef degistremedim gündüz çok uyudu şimdi ise aynı gece yarısı uyuyo ve yoruluyo