Kızlar oğlum 10 aylık elleri ağzı pesi pişik kremiydi ama yuttu mu yutmadı mı emin değilim. Zehir hattını aradım bişey yedirmeyin aile hekimine yada acile gidin dediler . Aile hekimi yakın hemen gittim doktor da sen emin değilsin ama 12 saat yedirip içirme dedi kusar ateşi çıkarsa acile git dedi . Ama bebeğim açıktan ağlıyordu artık en son 7 de kahvaltı ettirdim çünkü. Bende emzirdim şimdi daha önce böyle bir durum yaşayan var mı çok korkuyorum 😭