Oğlum 7 ay 26 Günlük. 5 aylıkken tadimlara başladık falan gayet iyi de gidiyorduk 6.ay falan iyi geçti sadece yumurtayı haşlanmış yer omlet yemezdi vs ufak Bi kaç şey dışında iyidi. 10 gün önce ishal kusma oldu o dönem yemedi pek haliyle. Israr etmedim vermedim sonra geçen hafta da burun akıntısı öksürük oldu ama bunlar Bi kaç günde geçiyor tabi ama yine yemedi ve şimdi asla birsey yemiyor ağzını kitliyor asla açmıyor bazen belki 2 kasık labne yiyor o kadar. Mama yemeğinde sorun yok mama yiyor su da çok iciyor keyifli ve acikmaya yakın zamanlarda teklif ediyorum. Ama asla yemiyor. İştahı bu şekilde olup sonradan düzelen var mı bizim gibi. Ona özel şeyler aldım hep değişik güzel şeyler yapıyorum hevesle hep de yerdi bitirirdi kilosu da ayına göre önde cok kilo bazlı kafaya takmıyorum ama yeme alışkanlığı olmaz diye korkuyorum geçen ay 9700 kiloydu 71 cm ama irindogan bir bebekti zaten hep iri gitti