Bebeğim 55 günlük ve sürekli kusuyor doktor reflü olduğunu söyledi ama o kustukça bende ağlıyorum hatta ona şikayette bulunup ağlıyorum ben ağladıkça sanki daha çok kusuyor psikolojik olarak kendimi hiç iyi hissetmiyorum herkesin üstüne kusuyor kustuğu için insanlar bana acıyormuş gibi geliyor sanırım hala Lohusa depresyonundan çıkamadım nolur bana akıl verin doğru emziremiyorum diye mi fazla kusuyor sadece ucunu kavrıyor emzik kullanıyor emerken boğulma yaşıyor hırıltısı var kilo kaybedecek diye çok korkuyorum