Kozlar 12 günlük bebeğim var sağlık ocağı devit-3 damla verdi 15. Gün vermeye başla dedi. Sizler sağlık ocağının verdiği bu damlayımı kullanıyorsunuz yoksa kendiniz özel mi aldınız sizce sağlık ocağının verdiğini mi kullanmalıyım yoksa doktora çıkıp doktorun önerdiğini kendim mi alıp vermeliyim???