busealmilanil yaşadım tabi bizim hep uyku sorunumuz vardı. Kucağımda gezdiriyordum uyuttuğumu çaktırmıyordum mini mini bir kuşu açıp sanki dans edermiş gibi ritmik bir şekilde uyutuyordum. Tabi yatağa koyunca uyanıyordu bi yirmi dakka kucağımda tutup sonra yatırıyordum. En iyisi desteksiz uyutmak aslında o zaman çok iyi uyuyorlar diş sıkıntısı ya da bir hastalık falan yoksa. Ama ben de başaramadım yeni deniyorum işte yatırıp bekliyorum ağlıyo anne meme diyo sürekli ama uyuma numarası yapıyorum yanında bir saat yatakta oynuyor en son pes edip uyuyor ve daha uzun uyuyor böyle olunca. Çok sabır gerektiren bir süreç bence uyku yorgun olduğum günler bazen pes edip emzirerek uyutuyorum o geceler yine eskisi gibi oluyor.