babymamma besi asla önermiyorum 13 yıl bankacılık yaptım kendimin de besi vardı şartı şurtu çok o parayı unutacaksınız acilden lazım olursa bozulursa çok kayıp oluyor belirlenen sürenin dolması gerek. Normal hesaba birikim yapın derim altın olur dolar olur ha faiz gelsin derseniz vadeli hesap açılır ama onun da bakiyesi yüksek olacak ki getiri olun, birikim olan parayla vadeliye bişi gelmez