fatmany 15 aylık olduğun da emzirmeyi bıraktım(çok fazla ısırıyordu) ilk gün içinde emzirmeyi bıraktım,ek gıda seçeneği sundum,gece ise suluk seçeneği ile başladım 6 kez uyaniyorsa 1 kez uyurken emziriyordum 2 kez emzirmeden su teklif ediyordum ve ağlayarak uykuya geçiş yapıyordu tekrar uyanırsa saate bakarak 4-5 saati geçtiyse son emzirmem öyle emziriyordum. Günü geçtikçe azalttım ve tam 15 aylık olduğun da emzirmeyi bıraktım,ilk uykuya geçiş çok zordu suluk yedik baya kafamıza falan vuruyordu şimdi 27 aylık uyku vakti yanına yattığımız da sağa sola dönüyor 15-20 dk da uykuya geçiyor.