tazeannep 1.5 haftadır kullanıyorum bu pazartesinden beri öyle d vitaminli olduğu için sabah veriyorum internettte öyle yazıyor eczacı doğru düzgün bilgilendirme yapmadı emzirip gazını çıkardım sonra probiyotik verdim 10 dk sonra tortusunu çıkarıyor 3 gündür anlayamadım emzirmeden önce mi vermem gerek acaba