Ozlem1901 Arkadaşlar oğlumun alt dudağının iç kısmında beyaz yaralar çıktı doktor kan baktı enfeksiyon var 3 4 gündür antibiyotik kullanıyorum ağzını karbonatla silip krem sürüyorum hiçbişey yemiyor su bile içerken ağlıyor 21 aylık emmeyi de bıraktı ne yapabilirim bilgisi olan yardımcı olabilir mi
ciicek Merhabalar geçti mi yaraları ne durumdasınız , yaklaşık 6 gündür bizdedir aynı şikayetler var diş etleri kıp kırkmızı altlar ağız içinde her yerde var diş köklerinde beyaz beyaz topaklar var oralarada bulaştı galiba