1arasss emip uyuyan bebekde bu durum uyanma sayılmıyo,zaten gözleri kapalı emiyo geri bırakınca uyuyo, memeye mecbur kalkıyolar ona yapacak bişey yok,9 ay 10 günlük kızım, 4 diş birden patladı ve memeyle bağı iyice arttı uyanmalar vs cabası, şikayet her zaman daha kötüyü getiriyo şükredip büyümesini bekleyin, yapacak bişey yok ona göre şekil almak zorundayız, az da uyansa çok da uyansa elden bişey gelmiyo, insta uyku düzeni vs çok takip etmemenizi ve bebeğinizin biyolojik ihtiyacına göre hareket etmenizi tavsiye ederim