bensuy merhaba ben de size kolaylıklar diliyorum, bizim 4.günümüzdü bugün yani her bebek farklı hepsinin direnci, inadı, kabullenme süreci farklı bence. Benim bebeğim hassas kolik ve zor bir bebekti o yüzden hala tam bir şeyler oturdu diyemem. Ama eğitim süresi 13 gün yani henüz çok başındayız. Bugün bir uykusuna 1dkda hiç ağlamadan daldı, bir uykusuna 8dkda yine hiç ağlamadan daldı ama gece uykusuna 25dk uzun süre ağlayıp direnerek daldı. Gerçekten değişim var bebeğim uyanıklık süresinde artık huzurlu, geceleri uyanmalar hala oluyor ama önceki gibi uzun sürmüyor uykuya dönüşleri. Sadece kısa gündüz uykuları hala değişmedi o da sanırım bizim eğitim sürecimizin en zor kısmı, döngüleri hala tek başına atlatamıyor ama eğitimin daha başında olduğumuz için sabredip dua ediyorum yine de hiç pişman değilim çünkü eğitime başlamadan da bebeğim hep ağlayan, desteği kestiğim anda uyanan ve huzursuz bir bebekti şu 3-4 günde bile şükür edecek duruma geldim, o yüzden eğer çok zor durumdaysanız deneyip sabretmekten başka çare yok ☹️