Merhabalar bebeğim henüz 3 aylık Ankara’dayız sünnet yaptırmak istiyoruz doktorumuz tavsiye etti idara yolu dar olduğu için idara yolu enfeksiyonu olma ihtimali yüksek sünnet düşünüyorsanız en yakın zamanda yaptırın hemen de iyileşir dedi ancak benim endişelerim var lokal anestezi olacak dikişli sünnet yaptıracağız doktor olarak da Vedat Ali Canoğlu na karar verdik çok fazla hareketli bir çocuk bacakları kolları hiç durmaz sünnet esnasında hareket ederse ağlarsa ne yaparız bilmiyorum sünnet sırasında çocuğu nasıl sabit tutuyorlar tecrübesi olan var mıdır birde sonrası var eve gelince ağlıyor mu sonuçta kesi acısı olur ne kadar sürede iyileşiyor ağrı kesici veriyorlar mı hadi ağladı diyeli kucağıma alıp sarılabilir miyim sakinleştirmek için bu süreci nasıl atlattınız çok fazla soru var kafamda babası istiyor aslında bana kalsa ben sünnet nerden çıktı kıyamam ben diyorum nasıl dayanacak onu da bilmiyorum yardımcı olur musunuz yaşadığınız tecrübeler dahilinde 🥹🥹🥹
Dr Vedat Ali Canoğlu hakkında bilgisi olan var mı veya orda sünnet yaptıran varsa yardımcı olur musunuz