Kızlar benim bebeğim 8 aylık oldu. Akşam maksimum 8 buçukta gece uykusuna geçmiş oluyor. Gündüz uykumuz 2ye düştü. 3. Uykuya direnmeye başlamıştı 2ye düşünce daha iyi oldu. Gündüz bir problemimiz yok ama mesela 8:30 da uyudu ya 11:30 da başlıyoruz sabah 7 kadar 5-6 kere kalkıyoruz emmek istiyor. Emzik kullanıyorum ama onu istemiyor memeye geliyor iki üç çekip uykusuna devam ediyor. Ben pış pış bile yapmıyorum koyduğun gibi gece yatağına hemen uykuya dönüyor. Yani açlıktan uyanmıyor zaten ek gıda sürecimiz iyi gidiyor güzel besleniyoruz. Aç olsa uzun uzun emer öyle bir şeyde yok. Alışkanlık yaptı kendisine sırf memeyi ağzına almak için uyanıyor aldığı gibide uykusuna devam ediyor . Ne yapmalıyım sizler nasıl başardınız fikir verirseniz çok sevinirim 💖🙏