Sevgili anneler ben iş yerim için bir su sebil aldım pişman oldum bozuk çıktı iade ettim kutuyu attığım için kabul etmediler şuan böyle çokta pahalı olmayan memnun kaldığınız hem sıcak su hemde soğuk su güzel yapabilen su sebili markası önerilerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim 🙏