Bebegim 7 aylık hic bi zaman iştahlı olmadı ama son zamanlarda iyica zor yediriyorm anne sütü almıyor biberon mamasini zor yiyor istemiyor mecburen tv de çocuk sarkisi aciyorm izleyerek yiyor acmak istemiyorum ama baska turlu asla yemiyor ek gida da ayni sekilde.neden yemiyor olabilir dis vakti var dedi doktor kan idrar da temiz cok şükür ama cok üzülüyorum