alparslanmomms şimdiden geçmiş olsun her doktor farklı söyler belki oğlumu 3,5 aylıkken krem ile yapılan yöntemle yaptırdık 5 gün orasına krem sürdüler deriyi indirip 6. Gün sünnet ettiler sarı krem vermişti onu bolca çevresine sürüp sargı beziyle etrafını sıkmadan sarmıştık ilk gün çiş yaptıkça ağladı çığlık çığlığa sonradan geçti şükür özellikle bir şey almadık kendi numara bezini kullandık sıkıntı olmadı