Cennethurmam_ Uyanır. Anestezi doktoru uyandırmadan asla bırakmaz zaten. Kadın çok büyük patavatsızlık etmiş; ondan uzaklaşmak en doğru adım olmuş.
Oğlum 1,5 aylıkken anestezi aldı, alırkenki uyuyuşu ah gözümün önünde- sonra bir de uyanışı var- hemen uyandı. Ama bir süre emzirmemek gerekiyordu ve dik tutmak gerekiyordu. En zor kısmı buydu. Bu temmuzun sonunda tekrar mr çekimi var bu yanıtı gören bize de dua ederse çok seviniriz 💞🎆
Hiç korkmayın, gönlünüzü ferah tutun. Rabbim sağlık versin, korusun evladınızı 🫂