Oğlum çişini söylüyor iyi güzel de 2 gündür kakasini yapmıyor korkuyomu kabiz mi oldu hiçbirsey anlamadım ağlıyor poposunu tutup koşup lazimliga oturuyor oturduğu yerde agliyo kakasi geldiği için bi ara lazimliga kaka yapti kakasina bakıp baya ağlamıştı korktu da çıkarmaya mı korkuyo anlamadım ya doktoruna sordum oda yazana kadar 2 gün geçiyor napabilirim ben şimdi 5 dk da bir ağlayarak tuvalete oturuyor çok yoruldum gün içinde işimi yapamıyorum resmen ağlayarak tuvalete koşarken bir iki parça altına kaçırdı mesela oturunca yok hiçbişey yapmıyor