Heisenberg yoo anasayfada sürekli gözüken bir abiye postu vardı hatta baya da yorum yazan olmustu biri abiye arıyordu satan kişiler de altına foto ve yorum yazdılar o posta bişey olmadı yorumlar silinmedi ama benim pantolon ceket yazdıgım yorumlar siliniyo haksızlık değil de ne bu