morcivertimsi Dünden beri ateşliyim 4 aylık bebeğim var, emziriyorum. Emzirmeye devam etmeliyim değil mi? Bi de kendim içinde öneriler alabilirim ilaç çok kullanmak istemiyorum ama neler yapabilirim?
Kayra_68_aksaray morcivertimsi bencede anneler olmasın bi arkadaşin çocuğu hasta olmuş demiştıkı çocuklar hasta olacağına ben olsam falan demişti bende dedimki salakmısın hasta halinle hem ev işi hem yemek hem çocuklara bakacaksın oda yetmezmiş gibi akşam işten gelen kocaya hizmet edeceksin çocuk hasta olsa en azından ilaç içirin gül gibi ilgilenirsin senle kimse ilgilenmez demiştim
morcivertimsi Kayra_68_aksaray çocukların olması da çok kötü ama annelerin olması da kötüymüş bence sana muhtaç bebeğin var zaten ve daha yapman gereken bissürü şey. Rabbim herkese sağlık versin inşallah