Merhaba canım anneler. Bebeğim Eylül de 10 aylık olacak işe başlamayı düşünüyorum . Ek gıda serüvenimiz güzel gidiyor . Doğumdan beri zaten mama desteği alıyoruz. Ekstradan bir de emziriyorum tabi. Kamu personeliyim işe başlamayı düşünüyorum bebeğim 10 aylık olduğunda . Sizce mantıklı bir karar olur mu ? Maddi bazı sorunlar var. Çalışmak zorundayım. 15 aylık olana kadar 3,5 da çıkacağım işten .Sizce süreç iyi gider mi mama ek gıda ile ? Siz ne zaman başladınız çalışmaya?