Neyi ne zaman yapacakları belli olmuyor sorsanız da doktor şu zaman doğrulur diyince “ben bi doğrulayım o zaman” demeyecek🥲 ben artık şu zaman şunu yapar diye yorum bile yapmıyorum kizima. 4 gün sonra 10 aylık olacak, hiç emeklemek istemedi hepimiz emeklemeden yürüyecek dedik, tutunup kalkıyor sıralıyor elimizden tutup yürüyordu, birkaç gündür emeklemeye başladı.
Bebeklerin sağı solu belli olmuyor takmayın kafanıza canı ne zaman isterse o zaman doğrulur 🥰