Esoz1110 benim kızım da 2.5 yaşa doğru rüya görmeye başladı. Ekran yoktu hayatımızda o dönem. Bir gece aynı böyle çok ağladı, korktum dedi. Başta ikna etmeye çalıştım bir şey yok, rüya vs diye ama daha 2.5 yaşında bile olmadığından rüyayı gerçek sanıyordu. Bizim ailece bir fotoğrafımız var. O gece o fotoğrafı aldım, dolabına yapıştırdım. Bak bu fotoğraf artık hep burada olacak ve seni her şeyden koruyacak vs dedim. Baban da ben de seni her zaman buradan izleyip koruyacağız falan diye konuştum. Bu fotoğraf burada olduğu sürece gördüğün hiçbir şey sana zarar veremez vs dedim. Sakinleşince uyumuştu o gece. Sonra da hiç öyle büyük bir kriz yaşanmadı. Hala rüya görüyor tabi ama anne diye sesleniyor, yanına gidiyorum ve geri uykuya dönüyor.