balbadem48 yani benim ki ağlarken böyle kendini yere filan atıyor. Ben gidiyorum sıkıça sarılıyorum. Sakinliyor, ama istemediği olunca daha çok ağlıyor, dikkatini başka yere cekiyorum. Bazende beni istemezse ağlıyor bağıra bağıra kendi geliyor sarılmaya.