minikoalaannesi annelendik ben 8.ayin basinda 3 gun kurali ile denedim bir sorun olmadi simdi veriyorum kahvaltilarinda her gun olmasa ds
annelendik momas ben de altı buçuk gibi tattırdım. 7 aydayız. öyle tahini çok seviyor arada biraz kaşık ucu ile tahin sonra bi kaşık yemek falan derken yemek yiyor. ölçünüz ne kadardı
SuMisalii annelendik 5 aylıkken ek gıdaya başladık 6 aylık olunca pekmez ile karıştırıp vermeye başladım.
annelendik SuMisalii ben se 6.5 gibi vermeye başladım 7 olduk. sade çok seviyor, o sayede yemek de yiyor. ne kadar veriyorsunuz
annelendik mamalika ben de 6 buçuk gibi başladım 7. aya girdik. tahini çok seviyor onun sayesinde biraz yemek yedirebiliyorum. 1 çay kaşığı kadar veriyorum ama siz ne kadar veriyorsunuz? daha fazla versem yiyecek😅
SuMisalii annelendik sade sevmedi benim kızlar. Hergün 2 tatlı kaşığı kadar pekmezle birlikte veriyorum.
beybitolat annelendik 5 buçuk aylık. Bikaç gündür sabahları muza 1 kaşık karıştırıp veriyorum çünkü pekmezden nefret ediyo
KendiEvimdeDeplasmandayim momas bende post açacaktım açmayayım hangi marka aldınız acaba bende tattırmak istiyorum
momas KendiEvimdeDeplasmandayim baştan beri og alıyorum tahin ve pekmezi hepsi o kadar güzel ki benim bile çok hoşuma gitti