kubratekn çok düşkün olması da iyi değil benim 2 yaşında uyurken o eli sürekli suratımda boynumda bi beni salsada rahat rahat uyusam diyorum, tabi arada iltifat falan da edip içimde kelebekler uçuruyoro ayrı bir şey ama yinede daha az düşkün olsa daha iyiydi.