Kızım 2 yaşında 5 gündür kaka yapmayınca hastaneye götürdüm ultrasona bakıldı bağırdaklarda bir sorun yok hormon tahlillerinde bir sorun yok çok şükür sadece beslenmeye dikkat etmem gerekiyormuş ben kilo almıyor diye pilav makarna patates çok yapardım kendimi asla affetmiyorum bu yüzden lif zenginşiği açısından besle dedi şimdi aşure zamanıymış gün kurusu kayısıları taze kurutulmuş kolay bulursun onlardan püre yapıp yedir falan dediği şekilde yaptım ama beğenmedi tadını güzel değil diyor nasıl sevdirebilirm nasıl tatlandırabilirim şu tarifi uyguladım çok işe yaradı dediğiniz tarifler varsa lütfen yazın (Hindistan çevizi yağı ve zeytinyağına asla ağzını açmıyor ben de kendini iyice yemeye kapatsın istemiyorum)