Surv18 bence 80-90 çok fazla, 2 saatte bir ortalama 60 cc vermeniz yeterli. Mamada 3 saatte bir maksimum 60 cc verebilirsiniz demişti doktorumuz. Ben ilk ay iki saate bir emziriyordum, sütümü sağıp baktığımda 60/70 cc çıkıyordu. İlk ay kontrolünde fazla bir kilo alımı ortaya çıktı doktorum bebeğimi biraz emzikle oyalamamı istedi. Çok emen bebeğin gaz sorunu çok olur, zorlar dedi. Bilginiz olsun