Kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük doğumdan sonra bu ikinci adetim olcak dün ilk gündü bugün ikinci günün ama gece o kadar kan gelmişki anlatamam yani tabi doğurmadan önceki hayatımda hiç bu kadar fazla geldiğini bilmem acaba hani doğumdan sonra değişiyor mu hormonlar 40 kontrolünde alttan ve ultrason muayesinde herhangi bir sıkıntı sorun yok demişlerdi 2 sefer gitmiştim ama bu kadar çok gelmesi beni korkuttu biraz normalde hiç pijamamdan çıkacak kadar gelmez dışına taşacak kadar gelmiş biraz korktum bende