Kızlar merhaba. Kızım dün anaokulunun yaz okuluna basladı.
Daha önce hiç gitmedi kreş vs. İlk. Ama cok uyumluydu. Beni hiç aramadı.
Fakat ben istemsizce aşırı kaygılıyım. Okul civardaki en iyisi. Müdürüne varana kdr şeker gibiler, çok iyiler.
Özel değil ama gün içinde wp grba resim atılıyor.
Alışkın olmadıgım için mi kaygılıyım sizce?
Örneğin bahcede demir kapı var. Dün aynı zamanda yeni senenin kaydı vardı. Gir cık olurlen kapı biraz acık da kaldı. Sanırım onun etkisi ile kapıdan cıkıberirse diye çok korkuyorum.
İçeride biraz tadilat var. Bir iki usta var. Baslarında 2 öğretmen var ama yine de korku var bende
Öğretmene de açıkça sormaya çekiniyorum
Dün eve geldim ağlasam ağlayamıyorum kendimi ev işine verdim ilk kez bırakmıstım kızımı
Çişini yaptı mı merak ettim yazdım yazdım sildim ama en sonunda sordum öğretmene yapmıs
Bunları hissetmem ve kafada olumsuz senaryo kurmam normal mi