Kızlar 12 gündğr bebeğim ishal ve asla geçmiyor ilk bir hafta dişten sandım herkes olur normal dedi bende geçer sandım sonra içime sinmedi sağlık ocağına gittim o da bana reflör al dedi reflörü kullandım ama asla etki etmedi bile günde 7-8 kere bez açıyorum şehir dışındayım 4 güne geçicem evime o zaman doktora gitmeyi düşünüyorum var mı başına gelen naptınız nasıl atlattınız süreci ama dişlerde kabarmış gerçekten patladı patlayacak gibi duruyor yemeği zorla yediriyorum emmesinde de sorın yok ama huzursuz sürekli kucak istiyor