Çok teşekkürler tavsiyeleriniz için kızlar, pediatri gelişim uzmanı dalında bir doktora götürdüm fiziksel tüm gelişimlerini kontrol etti, kan değerlerine, kas ve trioitlerine baktı hiçbir problem yok motor gelişimi çok güzel üstelik sadece anne sütüyle beslenmesine rağmen boy ve kilosunun 13 -14aylık çocuklarla ilerlediğini söyledi sadece verilen vitaminleri kullanmadığım için demir ve d vitamini düşük çıktı takviyelere başladık, ekranı tamamen kesmemi söyledi herkes gibi birde ek gıda almadığına yordu ek gıda almayan bebeklerde alması gereken besin kaynaklarını, vitaminleri eksik olduğundan gelişimde gerilik olurmuş benim oğlumda ek gıda reddi vardı hiç bu açıdan düşünmemiştik iki ay kullanıp tekrar tahlil vereceğiz çok şükür korktuğum gelmedi başıma, bir de doktor dan sonra emekleme ve anne ımmeeh demeye başladı☺️