gzde_06 İyş akşamlar kızım 1 aydır yürüyor ama yürürken ara da bazen içe basma oluyor cuma günü randevu aldım götüreceğim ama çok tedirginim
Ssanne gzde_06 Ben daha önce bu konuda başka bir yazı okumuştum bebeklerin tümü önce düz taban olurlarmış. Bu sonradan düzelirmiş ve iki yaşına kadar ortopedik değil normal ince, düz ve esnek tabanlı ayakkabı giymeleri gerekiyor. Bebek fizyoterepistleri ve ortopedi uzmanlarının yazılarını okuyun bence. Yazıyı bulabilirsem göndereceğim. Fakat bu yazıyı buldum bu arada belki faydası olur. https://www.cnnturk.com/amp/saglik/5-yasina-kadar-duz-tabanlik-ve-ice-basma-normal
Sum87 Ben bir süre ayakkabı mağazasında çalıştım ayak analazi yapılıyordu . bebekler yürümeye basladıgı andan itibaren ortapedik ayakkabı giymeli içe basma durumlarında içeri ekstra destek koyuyorduk bilginize 👍