bestber Sizce gerekli mi kızlar kullananlar memnun musunuz acaba bide memnunsanız hangi marka daha güzeldir önerilerinizi bekliyorumm 🫶🏻
biraz_tantana bestber bütçe sıkıntın yoksa donna varsa benimde almayı düşündüklerim moje road gold, rival rv501 hipper, comfymax roadstar arkadaşım kullanıyor bu tarz bir şey bence dünyanın en rahat şeylerinden biri baston arabadan sonra
buseie bestber bende kenarıda bekliyim şöyle 🙂 bende almak ve almamak arasında kararsız kaldım ne kadar kullanışlı olur bilmiyorum ve marka olarak da hangisi iyi onu da bilmiyorum şu an önde gelen malum globber ve doona var ama o parayı vermek de ne kadar mantıklı bilemiyorum
momas bestber evet çok kullanışlı bir kere hafif dışarıda iyi oluyor araba hantal sürmesi vs çok zormuş globber var bizde oğlum da çok seviyor
cokbilmismom bestber çok çok memnunuz bir yaş hediyesi olarak aldık biz globber marka. Malzeme kalitesi çok iyi sürüsü çok rahat bebekte içinde konforlu çok seviyor bizim ki. Hemde çok hafif. Bizim bebek arabası travel her yere onunla gitmek bazen bana eziyet oluyor. Bebeğim dışarıda uyumayacaksa bisikleti ile çıkartıyorum eğer uyuyacaksa bebek arabasını alıyorum
bestber cokbilmismom peki bi globberında 2 modeli var sanırım biri 10 bin küsür digeri 15 bin arasındaki fark nedir siz hangisini kullanıyosunuz ☺️
bestber cokbilmismom peki bi globberında 2 modeli var sanırım biri 10 bin küsür digeri 15 bin arasındaki fark nedir siz hangisini kullanıyosunuz ☺️
cokbilmismom bestber biz 10bine aldık, diğerinin farkı katlanabilir olması ve tentesi farklı. Ama katlanması bana hiç pratik gelmedi ve çokta küçülmediğini görünce almak istemedim. Bu katlanmayanda bizim arabasıza sigiyor sadece tutma kolunu çıkarıyoruz o da tek hamle zaten.
FmBetull bestber prego hem scooter hemde denge bisikleti şeklinde olanı var biz onu aldık kızım kullanıyor çok memnunuz bence fiyat performans ürünü çok kaliteli çünkü.Birde ebeveyn kontrollü olanı gördüm eminim oda çok kalitelidir
Ballikizim99 Bir buçuk yaşından sonra bebek arabasında durmadı benim çocuğum globber almıştık şimdi heryere onla gidiyoruz katlananlardan aldığımız için arabaya da koyuyoruz ben kendi başıma kurabiliyorum şemsiyeside var sıcakta da rahat oluyor çok memnunum ben..