senamomss Merhaba kizlar kızım 4 yaşinda 19 kg bana zayıf geliyor sizinkilerin kilosu nedir benami öyle geliyor acaba
CuteBadesMama senamomss ben 1. Sınıfta 19 kiloymuşum :) doktoru sıkıntı görmüyorsa, sağlık problemi yoksa endişelenmeyin. Annem neler yapmış ama asla kilo aldıramamış. Metabolizması hızlı çalışıyor olabilir. Üstte kalsın 🌸
_YanakReisinAnnesii senamomss oğlum 1 ay sonra 4 yaşına giriyor ve 20-21 kg civarı gelip gidiyor. Boy kilo fazlalığından endokrin takipliyiz bu arada biz. Çocuğunuzun kilosu gayet yerinde daha kaç olsun istiyorsunuz ki?
CuteBadesMama senamomss hareketli olmasıda kilo tutmasına engel olabilir. Bence korkulacak bir kilo değeri değil 🌸
Birdunyabircennetannesiii senamomss 19 kg bana zayıf Bu mu zayıf geliyor şaka yapıyor olmalısınız??? 14 kilo oğlum 4 yaşında Yani ne olmasını bekliyorsunuz ki 4 yaşında bir çocuğun Hatta çocuğunuz yüksek sınırda bile olabilir kilosu yaşına göre
yvzslm0 senamomss bilinçli yapıyor olabilir misiniz ? 4 yaş 19 kilo diyorsunuz 4 buçuk yaşındaki kızım 15.5 kilosu 😀
senamomss yvzslm0 neden bilinçli yapayım ki geçen hafta 4 yaş aşısı için çağırdılar olcumlerii yaptilar 19 kg dedi
Dygosmn1 5.5 yaş 19.5 kilo 😂 maşallahı var hareketli doktor bile kızdı baba kilo almıyor diyince ince ve uzun yasinoarindan dedi yediği boya gidiyor gitsin sağlık olsun